HTML

Maxentius oldala

Jórészt magánéleti blog, némi egoval, ahogy azt köll, és ehhez kapcsolódóan a kedvenc témaköreimmel, vagyis a közösségi közlekedéssel, mobilokkal, pc-s progikkal, zenével, és úgy általában a mindennapokkal.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Start

2007.11.12. 20:17 | Maxentius | komment

Nem, itt most nem a Windows hasonló nevű inditó menüjére kell gondolni, hanem hogy ezen a népszerű(nek tűnő) blogoldalon én is elindítok egy webnaplót. Előzménynek tekinthető a http://maxentius.gportal.hu/, ahol közel egy évig irogattam hasonló módon, mint ahogy itt is fogok. Az ok, miért tulajdonképpen azt abbahagytam, h egyrészt nagyon lassú volt az oldal szerkesztési felülete, másrészt az idei év elején csúnya ellentmondásokba keveredtem a való életemben, amit a blogban csak csúnya hazugságokkal tudtam volna leplezni, ami ugye meg lelkiismeretem szempontjából nagyon rossz dolog. Ebbe most nem szeretnék belemenni... (örülök h megint rá tudtam magam venni a blogolásra). Egy másik kezdeményezésem a http://maxesz.blogspot.com/ oldal, ahol főként mobilokkal akartam foglalkozni, de azt meg lustaságból nem szerkesztettem tovább. Hát no. Remélem, ez egy jóval szebb oldalacska lesz... :)

süti beállítások módosítása